10 Aralık 2010 Cuma

Quaresma: "En büyük hatam Inter"

Beşiktaş'ın Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma hayatındaki en büyük pişmanlığın Inter'e gitmek olduğunu söyledi.
http://italy.theoffside.com/files/2010/05/quaresma1.jpgFCInternews.it sitesine açıklamalarda bulunan Q7, "Inter benden mutluluğumu ve güvenimi aldı. Beni kadroya almayarak fazlalıkmışım gibi hissettirdiler. Hergün ağlayarak idmanlara gittim" şeklinde konuştu.

Jose Mourinho'nun isteği üzerine Inter'e transfer edilmesine rağmen oynatılmamasına anlam veremediğini söyleyen Portekizli yıldız, "İtalya'ya gittiğimde Mourinho'nun isteği üzerine transfer edildiğimi anladım. Daha sonra birden forma şansı bulamamaya başladım. Formumun zirvesinde olmadığımı kabul ediyorum. İtalya'da hayatımın en kötü dönemini geçirdim" ifadelerini kullandı.

Ouaresma sezon başında Beşiktaş'a 7,3 milyon avro karşılığında transfer olmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder